جستجوی محصول
استند وقفسه سیگار مدل عقاب

استند وقفسه سیگار مدل عقاب

استند و قفسه سیگار مدل عقاب دارای 175 سانتی متر ارتفاع، 40 سانتی متر عرض و 32 سانتی متر عمق می باشد که یک کشو کاربردی در قسمت پایینی دارد. این ابعاد، ابعادی استاندارد برای جای دادن به 40 عدد باکس سیگار و تنباکو است. که در8 طبقه و در هر طبقه 5 باکس سیگار […]

استند و قفسه سیگار مدل عقاب دارای 175 سانتی متر ارتفاع، 40 سانتی متر عرض و 32 سانتی متر عمق می باشد که یک کشو کاربردی در قسمت پایینی دارد.

این ابعاد، ابعادی استاندارد برای جای دادن به 40 عدد باکس سیگار و تنباکو است. که در8 طبقه و در هر طبقه 5 باکس سیگار قرار می گیرد.

یکی از مهمترین فاکتور های زیبایی شناسی، نور پردازی است. نور ها علاوه بر اینکه سبب می شوند ما اطرافمان را ببینیم این قابلیت را دارند تا با به کارگیری مناسب موجب شوند محصولات زیبایی بیشتری پیدا کنند و فروش محصولات شما به حداکثر خود برسد.

در استند و قفسه های سیگار مدل عقاب دو ردیف ال ای دی در دو سمت چپ و راست استند کار شده و یک منبع نور در قسمت بالایی تا لوگو را روشن و برند شما را به نمایش بگذارد.

جنس این استند و قفسه ها از ام دی اف است واین کار به دلیل عرض کمتری که نسبت به بقیه استند های سیگار دارد مناسب برای فروشگاه های کوچک و فضاهای کمتر است.

رنگ قرمز و آبی از گذشته تا کنون رنگ پرطرفدار و محبوبیی بوده است استند و قفسه های سیگار مدل عقاب در این دو رنگ زیبا در سایت شارپ ایران به فروش می رسد.

برای خرید یا سفارش کالا با شماره 02188815765 تماس بگیرید.